Hem > Jobb > I Morgon är en Annan Dag

I Morgon är en Annan Dag

När jag sitter och torsdagssurfar som bäst på Dagens Media DIG, så ringer det en reporter från Aftonbladet angående ett mail jag skickade till dem för en månad sedan. Det gäller deras kampanj: Nu lyfter vi Sverige.

Jag skrev lite om mitt jobbsökande via Twitter och om hur bland annat PR-konsulten Jerry Silfwer aka Doktor Spinn snappade upp min lilla ”kontaktannons”.

Nu ville hon skriva om det i tidningen som ett tips på hur man också kan söka arbete i de bistra tider som råder.Kul! Dessutom hoppas jag såklart att det bidrar till lite positiv publicitet kring mitt egna namn såklart.

Imorgon kommer artikeln. Jag återkommer med länk då (om jag blir bra på bilden vill säga 😉 )

  1. Aisha
    2 april, 2009 kl. 18:13

    Coolt! Merkaptanmarknadsföring i kvällspress alltså. I’ll read it.

  2. 2 april, 2009 kl. 21:55

    @Aisha. Jag gillar verkligen det ordet skarpt! 🙂

  1. 3 april, 2009 kl. 09:17

Lämna en kommentar