Hem > I Nyheterna, Jobb > Look Who’s Talking

Look Who’s Talking

Idag har jag fått den stora förmånen att bli publicerad i Aftonbladet. Som jag skrev i gårdagens inlägg så blev jag ju upppringd av en reporter som var intresserad av mitt sätt att marknadsföra sig själv genom sociala medier.

Vi får väl se om något företag känner att de behöver anställa en kompetent person som kan lära ut kommunikationsstrategier på sociala medier.

Mitt i kristider gäller det att försöka tänka på vad ett företag kan göra för att kostnadseffektivisera kommunikationen med sina kunder och övriga intressenter. Som en helt egen kanal har de sociala medierna nu smugit sig fram och knackar på dörren, vare sig man gillar det eller inte. Det är via de här kanalerna som man kan leverera ett större mervärde till sina kunder och boosta sitt varumärke och skapa en stark kundlojalitet. Det handlar trots allt om att göra sig vän med kunden för företagets del.

Nu återstår det väl att se ifall den här artikeln gör någon skillnad.

Trevlig helg!

  1. kelaren
    3 april, 2009 kl. 09:26

    Jag gillar faktarutan under artikeln… den känns verkligen du… och passar sååå bra ihop med det du ville få fram.

  2. 3 april, 2009 kl. 10:30

    Fin bild tycker jag. Fråga om du får använda den i ditt CV!

  3. 3 april, 2009 kl. 10:42

    @kelaren: Ja den känns lite malplacerad

    @Heidi: Ja det är ingen dum idé. Ska höra efter.

  1. 3 april, 2009 kl. 18:13
  2. 8 april, 2009 kl. 12:15
  3. 25 april, 2009 kl. 12:06

Kommentera

