Hem > Allmänt > Dagens mest uttjatade citat

Dagens mest uttjatade citat

I´m in love with a Ferry Tale eller liknande spin-offer…

Eller vad säger ni: Sportnerd, Sveriges Radio, Livet kring Dybergs, Jimmy Lorentzon, Mäster Mikko, Fotbollsbloggen, Don’t Stop me Now och många många fler…

Ta mig inte fel. Jag tycker det är kreativt på sitt sätt och så blev det ju lite länkkärlek här också.

Grattis Björn till OS-guldet!

Foto: Jan Erik Henriksson, Göteborgs-Posten

Kategorier:Allmänt Taggar:, ,
  1. 17 februari, 2010 kl. 14:23

    Håller definitivt med dig. Kom inte på någon bra rubrik, först tänkte jag på något med ”Ferry cross the Mersey” men det blev för långsökt.
    Björn Ferry har ju till och med texten ”Ferry tale” på sin hemsida.
    Men gött! Nu blev jag i alla fall omnämnd här!

  2. 17 februari, 2010 kl. 14:48

    @Mikko Hehe, Ferry Cross the Mersey, hade passat utmärkt för mig förut när jag hade en låttitel som rubrik på alla inlägg.
    Länkärlek är den sanna kärleken 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

