Nystart

I ett halvår har den här bloggen stått öde, tom och obemannad. Några har ställt sig frågan vad som egentligen hänt här.

Jag behövde en skrivpaus, samtidigt som jag kände att bloggens inlägg inte var tillräckligt intressanta under den sista tiden. Men skrivglädjen som alltid funnits där och fortfarande finns där behövde vakna på nytt. Så jag fick helt enkelt sätta mig ner och fundera. Vad vill jag blogga om: Sociala medier? Frölunda hockey? Mig själv?

Till slut kom jag fram till att det absolut bästa och enklaste för mig är att göra bloggen till min egna lilla tankeverkstad, där jag präntar ner mina tankar och åsikter. Jag vet redan nu att jag inte är, har aldrig varit heller, en bloggare som präntar ner flera inlägg om dagen, inte ens ett om dagen. Men jag har ett mål att skriva regelbundet mina funderingar kring saker och ting.

I och med detta inlägg försöker jag nu ge mig på en återkomst i bloggvärlden.

Kategorier:Allmänt, I bloggvärlden Taggar:,
  1. Charlotte
    26 januari, 2010 kl. 19:19

    Välkommen tillbaka! Ser fram emot lite läsning!

  2. 26 januari, 2010 kl. 22:46

    Tack Charlotte

    Jag hoppas att jag levererar 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

