Hem > Allmänt > Kommer strax tillbaka…

Kommer strax tillbaka…

Jag beklagar att det skrivits lite på bloggen den senaste månaden. Detta beror på flera faktorer.

  • Under sommarmånaderna minskar min aktivitet kring datorn betänkligt. Trots att jag är mycket intresserad av sociala medier så finns det inget som slår andra sommaraktiviteter som att sitta ute och njuta i solskenet.
  • Jag har fått lite mindre tid att både skriva och läsa bloggar på sistone. Jobbet tar mycket tid och mitt nyvunna intresse för träning och två kommande triathlon i augusti har gjort att de flesta kvällar efter jobbet spenderas på gymmet, i löparspåret eller i simbassängen.

Men, bear with me. Under högsommaren i juli kommer jag att sköta de sociala medierna kring Svenska kyrkans kommande kampanj. Då kommer det säkert komma upp en not här också. Men i nuläget har jag tagit lite semester.

Kommer strax tillbaka…

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. 4 november, 2016 kl. 06:22

Kommentera

