Hem > I reklamvärlden > Marknadsföringens dag imorgon

Marknadsföringens dag imorgon

Jag fick ett superbesked på Stendahls idag. Jag ska hänga med på Marknadsföringens dag imorgon på Svenska Mässan i Göteborg. Det är ett arrangemang som ordnas av MIG, Marknadsföreningen i Göteborg.

Bland annat så kommer de mediesociala personerna Niclas Strandh, Brit Stakston och Fredrik Olsson dit. Det ska bli spännande att lyssna på. Får se om man blir något klokare?

Var förresten och käkade lunch på Hard Rock Café i Göteborg idag, varför har de alltid så dålig service och tråkig attityd varje gång jag är där…? Jag älskar ju Hard Rock Café på alla andra ställen i världen.

  1. kelaren
    24 april, 2009 kl. 21:51

    Har du varit på Hard Rock Cafés alla andra ställen i världen?
    jag är imponerad

  2. 25 april, 2009 kl. 01:52

    @kelaren: Jajamen. Berlin, New York, Phoenix, Stockholm och Chicago Är inte det hela världen???

  3. onyourbike
    25 april, 2009 kl. 12:33

    Tack för berömmet om mina bilder!

    Christer

  4. 26 april, 2009 kl. 15:16

    Ingen orsak Christer. Är någon duktig på något så ska man säga det!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

