Hem > I bloggvärlden > Skriv fittor och självmord på Google och hamna här!

Skriv fittor och självmord på Google och hamna här!

Jag läste en bloggare häromdagen (hade länkat om jag kom ihåg vem det var) som hade skrivit att han gjorde säkert sina läsare bevikna. Förmodligen de som kom från Google i alla fall. Folk hade nämligen skrivit in sökord som gjort att de hamnat på bloggen, men inläggen handlade kanske inte om det folk sökte efter. Och idag såg jag i min besöksstatistik att två sökningar på Google stod ut från övriga som hade besökt bloggen.

  1. ”fittor i Karlshamn”
  2. ”Youtube självmord”

Vad besvikna de måste ha blivit!

Jag har skrivit om Youtube en hel del men inte i samband med självmord. Självmord nämnde jag i samband med den amerikanska idiotfamiljen som döpte sin son till Adolf Hitler.

Ja, Karlshamn var jag ju i somras, träffade inga *** (jag vågar knappt skriva sådana här ord) där. Senare på hösten träffade jag i och för sig på en del omogna småpojkar som skrek att motståndarna var ”fittor” när jag gick på göteborgsderby mellan IFK och GAIS på Nya Ullevi. Då blev jag mörkrädd.

Hmm, undrar hur många läsare det här inlägget får och var de kommer ifrån, med en sådan här rubrik 🙂

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. 16 oktober, 2014 kl. 19:25

Kommentera

