Hem > Allmänt > Easter Song

Easter Song

Jag har tagit påskpaus och letar inspiration till andra aktiviteter än bloggande just nu. I det fina vädret så har jag passat på att förfina min teknik i frisbeegolf. Jovars, hittills så har jag gått tre rundor med förbättrade resultat hela tiden. Riktigt kul faktiskt.

Och så i påskas så blev jag med Spotify. Väldigt sent i förhållande till de flesta andra bloggare, men det har liksom aldrig blivit av bara. Men nu sitter jag i alla fall med ljuv musik ur högtalarna samtidigt som jag skriver. Just nu är det Veronica Maggio, men som den allätare jag är har också  musik från Mozart, Brian Setzer och Guns n’ Roses trängt sig ur min lilla HP.

Snart fyller min blogg 1 år (den 20:e april) Jag har beslutat att ge min blogg en födelsedagspresent. Något jag gått och funderat på länge. Jag tror att det kommer att förbättra möjligheterna för min blogg att synas lite bättre och få lite fler besök. Men det skär i hjärtat att medge att jag kommer att ändra på mina rubriker så att de inte längre är låttitlar utan mer speglar innehållet mycket tydligare. Men först när jag fyller ett år alltså.

Glad påskdag.

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

