Hem > Fotboll, I Nyheterna, Jobb > Here I Go Again

Here I Go Again

Nu sitter  jag här då igen på reklambyrån Stendahls, där jag tidigare spenderat en praktikperiod under min IHM-utbildning. Nu är det ny praktik och med stora förhoppningar om att kunna göra mig såpass intressant att det kanske finns möjlighet att finna en lucka i budgeten för att anställa.

Nog om det. Påsken är nära förestående och lite ledighet väntar. För mig som inte arbetat på ett tag är det tudelat. Ledighet är fantastiskt trevligt men samtidigt vill man ju också komma igång nu och gärna med en rivstart. Den kommer väl veckan efter påsk.

Andra roliga nyheter är att jag blev uppringd av en reporter på LO-tidningen, en veckotidning som distribueras till 90.000 fackliga LO-representanter på företag runt om i landet. Hon ville göra en spin-off intervju på den artikeln som skrevs om mig i Aftonbladet. Mer publicitet är väl alltid bra, trots att jag som sagt inte alls samtycker med LO:s politik och Socialdemokraterna. Fast å andra sidan är det ju enbart ledarsidan som är rödfärgad och det är Aftonbladets också. Tidningen i sig är fristående LO:s organisation. Jag återkomer senare med länk till artikel där också.

Jag passade även på att dra på mig målvaktsoutfiten igår för första gången på länge. Riktigt skönt var det, dags att ladda upp för en ny fotbollssäsong i Korpen. Det ser jag fram emot.

Nu är det dags att göra lite nytta.

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

