Hem > Allmänt > Vem Vet

Vem Vet

Något som många av mina vänner fått erfara är att jag gillar frågesporter. Vilken tur då att Vetgirig finns. Sajten där allmänheten ombeds sända in sina frågor. Jag har haft ett medlemsskap där i några år och producerat några frågesporter till sajten. Nu vill jag marknadsföra min senaste kreation.

Det är en frågetävling om Sociala medier. Flera av er kommer säkert inte ha några större problem med de 15 frågorna, men de är konstruerade för gemene man och inte den, som likt jag, tillbringar stora delar av sin vakna tid uppkopplad mot Twitter, Google Reader och Facebook bara för att nämna några exempel.

Gör gärna testet och berätta hur det gick för er.

Lycka till!

  1. kelaren
    18 mars, 2009 kl. 20:10

    hahaha inte ett rätt…

  2. 18 mars, 2009 kl. 21:42

    @kelaren VA!!! Inte ett enda???

  3. 19 mars, 2009 kl. 09:54

    7 rätt.

  4. syster yster
    19 mars, 2009 kl. 23:42

    Det var inte helt enkelt faktiskt… Jag hade 67% rätt så mer än hälften i alla fall men mycket var bara rena gissningar. Spännande frågor var det däremot, ligger mycket i tiden kan man ju klart säga 🙂
    Hälsa alla därhemma nu när du åker! Kram

  5. dad
    20 mars, 2009 kl. 09:36

    Inte så lätt för en 60 åring.

    13%

    dad

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

