Hem > Ishockey > Hujedamej

Hujedamej

Hujedamej sån rysare det blev, men nu är det alltså klart. Frölunda goes Småland.

Frölunda möter Hv71 i semifinalen. Det stod klart efter att Timrå besegrats (av just Hv) och Skellefteå tryckte in segerpucken i den sjätte perioden.

Tyvärr har jag lovat bort min tid på torsdag och lördag kväll (matchdagar 1 och 2). Typiskt, när man inte tänker sig för. Nu blir det att bita på naglarna utan att kunna se matcherna. Tufft

Frölunda vinner serien dock och går till final… hoppas jag 🙂

  1. 17 mars, 2009 kl. 10:38

    Vad ska du göra på lördag kväll då?

  2. 17 mars, 2009 kl. 12:38

    Tja, jag vet inte riktigt – men det känns som om jag bokat upp mig med lite kompisar. Rykten säger dock att det ska spanas på en blåvittmatch och då vete tusan om jag inte hellre besöker Scandinavium istället.

  3. 17 mars, 2009 kl. 15:49

    För att?

  4. 17 mars, 2009 kl. 16:51

    för att… que?

  5. 17 mars, 2009 kl. 16:56

    för att du hellre besöker Scandinavium..?

  6. 17 mars, 2009 kl. 18:05

    Ja, alltså. Ska herrmiddagen inkludera blåvittmatch så ser jag ju klart hellre på ishockey, som gäller något, istället för försäsong med IFK.

    Synd att det spelades match det datumet som herrmiddagen var på, men jag bokade herrmiddagen först så jag håller fast vid det, utan blåvittmatch då…

  7. 17 mars, 2009 kl. 19:51

    Förmatch? Det är ju final i supercupen. Första pokalen för året ska delas ut! Frölunda – HV är ju bara semifinal…
    Antar att vi lär följa båda matcherna om vi hinner. Men absolut ingen poker!

  8. 17 mars, 2009 kl. 23:56

    Fine by me! Då Blåvitt spelar 16 och Frölunda 18.30 går det juom Peter har 5:an/9:an för där går Frölundas match om de nu visar den.

  9. 19 mars, 2009 kl. 17:23

    Nu är det ju så att både IFK & Frölunda tar guld i år. Gött är det.

  10. 19 mars, 2009 kl. 21:36

    @Nina Jag hoppas du har rätt, bara Frölunda skärper till sig lite så de inte spelar som mot HV ikväll så. Men Frölunda har alltid högre prio än Blåvitt.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

