Hem > I bloggvärlden > Wind of Change

Wind of Change

Nja, ännu kanske inte förändringens vindar blåser över bloggosfären men en hel del har faktiskt valt att uppmärksamma och stödja vår kampanj för vatten – en mänsklig rättighet.

Alla som har länkat och bidragit till kampanjen vill jag därför tacka extra mycket. Tyvärr kan jag inte länka till er alla, för jag vet inte vilka ni alla är. Nätet är ju stort, men jag har scannat lite och kollat på Google Analytics.

Här är några av er:

Det finns flera som länkat till insamlingen och framförallt startat insamlingar. Men detta är några av de bloggarna därute som jag gärna uppmärksammat. Är väldigt glad för alla ni som bidragit med er länkkärlek, oavsett om ni nämns här eller inte. Vill ni vara med på listan så skicka en kommentar så ordnar vi det.

Och ja, min insamling är ju inte så stor ännu men ni får gärna stödja den också!

Ha en trevlig söndag och internationell kvinnodag!

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. 31 mars, 2009 kl. 20:58

Kommentera

