Hem > Allmänt > Frosty the Snowman

Frosty the Snowman

Ja, man kan ju inte riktigt tro att det är sant när man tittar ut genom fönstret och promenerade den låååånga vägen till pizzerian. Det snöar, och det är inte lite puder vi snackar om. Det verkligen snöar ute. I övrigt har jag inget annat jag vill tillägga.

Igår så var jag på examensfest, åh vilken trevlig fest det var sen! Från att man kommer in i en lokal med en massa nya människor blir det ju rätt osäkert till en början, men helt plötsligt så hade 8 timmar gått och klockan var fyra på morgonen och jag hade fortfarande inte gått hem. Men till sist inser man att man kanske skulle ta och gå hemåt så att värdinnan fick sova lite också 😉

Ser att många bloggare visar lite länktips till saker de uppskattar. I brist på annat att blogga om idag kommer här ett tips:

Vinnande strategier för varumärken på Twitter

Jag har hittat länken som så många andra gånger förut på en av mina favoritbloggar: Niclas Strandh aka Deeped

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

