Hem > I bloggvärlden > When All is Said and Done

When All is Said and Done

Länge har jag gått och funderat på det.. Alltför länge.
Jag tänkte nog redan i juni på att byta bloggdomän och nu är det i allafall ordnat.

Jag är färdig med blogg.se. Denna sida kommer inte längre att uppdateras.
Ni kan nu fortsätta följa mina äventyr här.

Borsett från en fräschare domän. Så har inget direkt förändrats. Jag kommer fortsätta att blogga om det mesta, men mer med en specialinriktning på:
– mitt liv
– nyheter
– reklam och PR
– Frölunda Hockey
– politik

Jag skriver ut den nya adressen också, om det skulle bli problem med länken.

Från och med nu följer ni merkaptan på:

https://merkaptan.wordpress.com

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

