Hem > Allmänt > It’s All Been Done

It’s All Been Done

Ja, här är jag nu. det här med bloggandet är inte nytt för mig på något sätt. Been there – done that. Kanske man kan säga. Ni hittar mina tidigare inlägg här. För er som vill ha en hel adress att knappa in i webbläsaren: http://merkaptan.blogg.se

Oavsett om ni är nya eller gamla läsare är ni ytterst välkomna hit. Bloggen jag skriver berättar delvis lite om mig själv och vad som händer i mitt liv. Det är för de som känner mig (och de som inte känner mig men vill lära känna mig). Dessutom skriver jag om aktuella nyheter. Det är för de som vill ha en riktigt vinklad syn på världsläget. I dessa inlägg söker jag ofta diskussion och debatt. Detta innebär att ni är välkomna att lämna mycket kommentarer i sådana inlägg. Andra ämnen som förmodligen kommer ta en del plats på bloggen är Frölunda Indians hockeybravader, spaningar och diskussioner om nya trender inom marknadsföring, sociala medier, PR och reklam. Det är för de som hittat hit genom mina flitiga kommentarer på liknande bloggar. De är de som drar upp statistiken på nya besökare.

Annat ni kanske ska veta om min blogg är att jag, musikintresserad som jag är, alltid vill sätta en låttitel som rubrik för mina inlägg. En låttitel som på något sätt ska spegla inlägget. I detta premiärinlägget har jag valt ”It’s All Been Done” med det kanadensiska bandet Barenaked Ladies.

Ja, och så för er som undrar om merkaptan så kan jag säga att det är en organisk sammansättning, med en mindre angenäm doft. Läs mer här

Om ni gillar det jag skriver och vill läsa mer. Föreslår jag att ni prenumererar på denna feed. För er som inte känner till hur det går till då innebär det att ni trycker på symbolen som ser ut så här  och klickar på ”Prenumerera på denna feed”. Eftersom jag antar att de av er som inte känner till det här med feeds, sitter på Internet Explorer så läser ni sedan bloggen så här:

I din webbläsares vänstra övre hörn finns en stjärna som ser ut ungefär så här: . Klicka på den.

Välj sedan mittenalternativet med den orangea symbolen ni såg ovan här och där det står Feeds.

Tada! Nu ligger min blogg där och varje gång ett nytt inlägg skrivits så syns mitt bloggnamn i fet text. Klicka på namnet och ni kan hela tiden följa min blogg.

Såja. Då drar vi väl igång då.

  1. 14 februari, 2009 kl. 16:49

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. 15 februari, 2009 kl. 11:25

    Snyggt! Jag överväger också att byta. Det ser ut som man kan göra mycket mer med den här varianten.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

