Hem > Jobb > When I Grow Up

When I Grow Up

Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade bloggen, så jag tror jag måste skriva något. Problemet är att jag inte hittat något uppslag de senaste dagarna. Alltså blir det att skriva något om mitt liv såsom det ser ut just nu.

Idag arbetade jag och Heidi färdigt med opponentrapporten med hjälp av input från våra andra två gruppmedlemmar Baloo och Sofia. Det var skönt att ha den utmailad. Därför är jag nu ledig i helgen, med undantaget att jag måste återigen sätta mig in i vår egna rapport igen så vi vet vad vi ska försvara på vår opposition.

Sedan då?

Ja, jag skulle bra gärna vilja veta det också.
Jag hoppas på ett jobb nu, men det är ju lite knäppa tider. Inte blir det lättare när man hör att klasskompisar fått jobb och någon av dem till och med kunde välja och vraka bland dem. – Hm dela med sig kanske 😉

Undrar vad det ska bli av mig när jag blir stor?

Nej, det här var ett utfyllnadsinlägg känner jag, återkommer när jag fått ett uppslag,

Kategorier:Jobb Taggar:, , , ,
  1. Sofia
    7 februari, 2009 kl. 15:30

    Du kommer hitta ett fantastiskt jobb som är rätt för precis dig, det är jag säker på! Men nu blir jag nyfiken, vilka har fått jobb? Många?

  1. 27 augusti, 2015 kl. 18:06

Kommentera

