Hem > Ekonomi, I bloggvärlden > What’s the Point

What’s the Point

Angående mitt förra inlägg om bloggvärde vill jag nu gå ut offentligt och dissa tjänsten!

Anledning är INTE att jag är slagen av en mängd prominenta och mindre prominenta bloggare
Eller att min kära vän Sofia som inte uppdaterat bloggen sedan september har en blogg som är värd tiodubbla mitt.

Nej det som gör att jag vill dissa den är följande:

http://merkaptan.blogspot.com

Ovanstående länk leder till en sajt jag skapade i somras när vi hade utbildning om webbpublicering. Jag har dedicerat den till Turtles, som jag inte alls är intresserad av egentligen. Jag har skrivit två inlägg eller så och lagt upp ett Youtubeklipp. Sidan har nog inte haft mer än tre besökare totalt. Värde enligt http://www.bloggvarde.se:

1.693 :-What’s the point, liksom…

  1. kelaren
    31 januari, 2009 kl. 14:45

    läste du inte det som står lägnst ner:

    Ansvarsfriskrivning: Det värde som beräknas behöver inte ha något med verkligheten att göra. Då denna beräkning görs med tränade apor är det svårt att uppskatta ett exakt värde.

  2. Merkaptan
    31 januari, 2009 kl. 18:53

    Ja men en tränad apa måste ju ha lite bättre koll än en otränad, eller hur?

  1. 22 april, 2009 kl. 21:44

Kommentera

