Hem > Allmänt > Come Talk to Me

Come Talk to Me

Har egentligen inget att skriva. Bara en liten kommentar. De senaste inläggen har jag inte fått några kommentarer på. SNYFT!

Så nu undrar jag bara lite lätt om inte ni som läser bloggen kan skriva en kommentar på detta inlägget. Det behöver inte vara särskilt mycket. Det räcker med ett ”Hej” eller ”Här är jag” eller ”Sluta tvinga mig skriva kommentarer när jag inte är intresserad” eller ännu hellre att ni älskar mig. Glöm i så fall inte att lämna ert telefonnnummer (snälla inga sådana där 071-nummer, de blir så dyra i längden 🙂
Så nu säger jag som Peter Gabriel, come talk to me!
Kategorier:Allmänt Taggar:, ,
  1. Anonym
    27 januari, 2009 kl. 18:59

    Hej !

    Har nu läst din blogg. Kul. Det kommer kanskle inga kommentarer för det är svårt att hitta den.Svårt namn. Vad betyder det egentligen? Hoppas allt är väl med dig. Vad kul att läsa om din julafton. Den stämmer överens med min.

    Kram och välkommen på fredag säger mamma

  2. Kristina Magnusson
    27 januari, 2009 kl. 19:15

    Hej nu har jag läst litet mer ingående. jag tyckte jag hittade julaftonschemat tidigare men nu är det som bortblåst. Jag förstår inte.Jag hittar det ingte igen eller ser jag i syne??

    Inlägg på din blogg ang. perfekta relationer.

    Leta efter harmonin så finner du en relation som kanske inte är perfekt men som göra att du känner trivsel och tillfredställese. Det känner man i magen, Det kan räcka så MEN …….den måste starta med passion och det behöver inte alltid vara den perfekta partnern och det kan gå åt helsicke men man måste känna passion någon gång i livet. Det kan räcka så. Inget att bygga ett grundfundament som kärlek på. Nu är jag så trött så jag nästan svimmar. Mitt liv just nu är alldeles för mycket upp och ner (här på jobbet) för att jag skall må bra.

    Kram igen

    Kram

    Mamma

  3. du vet vem
    27 januari, 2009 kl. 20:36

    Jag läser alltid din blogg och du vet väl att jag älskar dig! Ring mig snarast på 0939-100 90 70

    Puss och kram

  4. Peter
    27 januari, 2009 kl. 21:24

    Tror att du inte fått några kommentarer pga att vi inte orkar bry oss särskilt mycket om usa och Obama..

    Jag älskar dig! Och ring aldrig upp detta nummer 0088213300300.. Det är jävligt dyrt har jag hört.. Läs mer här om du vill veta vad det är för nummer: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4251892.ab

  5. Heidi
    27 januari, 2009 kl. 22:16

    Jag är här. Faktiskt.

    Fast mest som en fluga på väggen. Sitter still och smälter in med 70-talstapeten…

  6. Merkaptan
    27 januari, 2009 kl. 22:24

    Tack för alla svar. Jag blev helt överväldigad 🙂

    Jag kanske skriver en del om USA nu, det är sant men det är bara för att jag tycker att det är spännande saker och… jag vet faktiskt innte vem det är som jag vet vem det är, men tack för att du älskar mig i alla fall 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

