Hem > I Nyheterna > Liar Liar

Liar Liar

I skrivande stund har Obama precis svurits in som USA:s 44:e president.
Jag har skrivit mycket nu om detta, så jag har ingen anledning att skriva mer om det.

Jag vill snarare backa på en sak. Jag sade att Bush avgick vid midnatt den 19:e men där hade jag tydligen fel. Andra källor säger att Bush var president fram till Obamas ”so help me God”

Om så är fallet har jag varit felunderrättad från början och för det ber jag så mycket om ursäkt. Jag ska se om jag inte kan kolla upp det närmre.

Nu talar Obama igen. Dags att lyssna!

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

