Hem > Fest och Firande > Hallå Hela Pressen

Hallå Hela Pressen

Tjena!

Igår närvarade jag vid 2009 års premiärföreställning på Lerumsrevyn, Garveriet! På det hela taget en mycket habil underhållande föreställning. Efteråt var det fest med ensembeln på restaurang, riktigt kul, Jag hamnade i trevligt sällskap vid mitt bord – mitt emot en musikaltjej som tydligen varit med i melodifestivalen, du ser vad trevligt och bredvid mycket trevliga B&B (nej inte Björn och Benny)

På festen intogs det mat och dracks öl och efter ett tag sådär klockan tre kördes det vidare till en väns place för efterfest, eller ja, det var mera eftersnack. Min mobil hade dött och jag stannade över hos min vän. Så när klockan var tre och ingen visste var jag var så var det nära att mina föräldrar anmälde mig försvunnen, men här är jag alive and kicking.

På förmiddagen läste vi GP:s recensioner, tre fyrar av fem inte helt illa för föreställningen, men jag tyckte att den förtjänade mer.

Imorgon börjar allvaret och jag ska tillbaka till min praktikplats igen, nu har jag inte varit där på över en halv månad, konstigt nästan att komma tillbaka dit nu, men skoj också – tror jag.

Nu väntar sängen. Livet är rätt skönt ibland, eller hur?

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

