Hem > Allmänt > The Show Must Go On

The Show Must Go On

Ja, så har jag då återkommit från den stora lilla metropolen som också går under namnet Lerum. Förra året så medverkade jag i nyårsrevyn Trassel 2008 och spelade lite piano i en sisådär 22 låtar. I år har jag då jag spenderat stora delar av hösten i Stockholm och inte kunnat vara med, så i år får de klara sig utan mig och tydligen så går det också bra – fråga mig inte hur? 🙂

Idag har jag nämligen sett hela revyn och min dom är att akt 2 är riktigt rolig om man gillar ordvitseri, Det är ju så här det ligger till. Ordvitseri och Göteborg har ett tätt band, därför blir det rätt komiskt när man ser det. En utböling skulle inte gilla det alls, tror jag.

Jag kan lova att jag saknade det rejält. Revyrävarna verkade sakna mig lite också. När det var lite ”take five”break var det någon gång jag satte mig vid pianot och körde lite. Vet ni hur roligt det är att spela det där instrumentet?

I övrigt så ska jag upp till mina hoods, Stockholm, 1 januari i ett par dagar. Någon som har lust att träffas?
Jag ska kolla hur min lägenhet mår samt gör lite annat som nog ska bli kul.

Efter Stockholmsbesöket är det dags för premiär på revyn och revyfesten efterårt. Det ska bli skitkul. Fick nyss höra att min stolta fader också vart inbjuden till festen. Jaja, man kan ju inte få allt. Det blir till att lägga band på sig med andra ord. Bor jag i Göteborg nästa år är det givet att medverka i revyn igen – jag har redan en idé för ett nummer på Victor Borge. Sök fler klipp på honom på Youtube, ni lär få er en hel del glada skratt.

Snart är det nytt år, 2009 lovar inget vidare om man säger så. Hoppas att året bryter det löftet och överträffar alla de förväntningar, som inte finns.

  1. Anonym
    30 december, 2008 kl. 19:33

    på fråga ett svarar jag ja och på fråga två svarar jag nej

  2. Kelaren
    30 december, 2008 kl. 19:34

    på fråga ett svarar jag ja och på fråga två svarar jag nej

  3. Merkaptan
    31 december, 2008 kl. 00:08

    Vilken är fråga ett och två?

  4. Kelaren
    31 december, 2008 kl. 12:34

    Vet ni hur roligt det är att spela det där instrumentet?

    -JA

    I övrigt så ska jag upp till mina hoods, Stockholm, 1 januari i ett par dagar. Någon som har lust att träffas?

    -NEJ

  5. Kelaren
    31 december, 2008 kl. 12:35

    Vet ni hur roligt det är att spela det där instrumentet?

    -JA

    I övrigt så ska jag upp till mina hoods, Stockholm, 1 januari i ett par dagar. Någon som har lust att träffas?

    -NEJ

  6. Kelaren
    31 december, 2008 kl. 12:35

    Vet ni hur roligt det är att spela det där instrumentet?

    -JA

    I övrigt så ska jag upp till mina hoods, Stockholm, 1 januari i ett par dagar. Någon som har lust att träffas?

    -NEJ

  1. 22 april, 2009 kl. 21:44

Kommentera

