Hem > Allmänt > Santa Claus is Coming to Town

Santa Claus is Coming to Town

He sees you when you’re sleeping…
I så fall tittar nog tomten på mig på förmiddagarna eftersom jag har en ohygglig vana att lägga mig senare än vad som anses nyttigt.

Imorgon, fast idag eftersom klockan är över midnatt, är det julafton. Barnens högtid anländer och jag kommer att fira denutan några som helst barn. De fick inte välja annars hade de garaterat velat spendera den med Merkaptan. Det lovar jag.

Ja vad är egentligen julafton? Ett resonemang jag lovar att gå in på tidigare på dagen och med mer batteri i datorn. Nu spelar grannen hög musik igen ovanför, 2 på morgonen. Vid den här tiden förra dygnet pratde jag i telefon. Min julklapp till mig själv ska bli ett jobb efter studierna, hoppas att det går att ordna.

Nej, nu har jag börjat skriva dåliga inlägg igen som inte handlar om någonting.

GOD JUL på er alla. Jag önskar er en trevlig jul med era nära och kära och att ni slipper allt för mycket fylla och meningsskiljaktigheter,

så, ännu en gång….

GOD JUL
önskar Merkaptan (med familj)

  1. Kattungejuvelen
    24 december, 2008 kl. 23:36

    Barnen ja… och unga damer på tjugo år, det tror jag alldeles bestämt!



  1. No trackbacks yet.

Kommentera

