Hem > Allmänt > Twelve Days of Christmas

Twelve Days of Christmas

Jag kan liksom inte riktigt sluta att skriva om något annat än julen. Det blir ett evigt julbloggande så är inpå dopparedagen. Nu är det tre dagar kvar och det känns verkligen som jag inte bloggat om något annat än jultankar de senaste dagarna. Det stämmer inte – jag vet men lite julundertoner har alltid funnits där.

Talade med min mamma igår. Jag försöker att promota min blogg så mycket som möjligt – till och med hos föräldrarna. Vad får man då höra för kommentar från min ömma moder? Jag vill inte läsa din blogg, du är alltid deprimerad. Du verkar ju må dåligt jämt! Hmm, jag fattar inte vad hon syftar på. Min ömma moder läser bloggen för sällan, det blev min slutsats.

Idag är jag lite trött blev ytterligare en sen natt igår. Fråga mig inte hur det gick till. Klockan 23.30 var jag helt slut och redo för sängen, men av någon anledning blev jag uppehållen och kunde inte gå och lägga mig förrän många timmar senare.
Men men, är det så att jag låter deprimerad i min blogg hela tiden? I så fall måste det ändras omgående! Jag är ju egentligen ruskigt glad person.

Ikväll blir det julkonsert i Masthuggskyrkan – härligt. Jag saknar fortfarande den där sista julstämningen.

Angående festen i fredags kan jag säga att hela gårdagen var en enda lång huvudvärk, men vilken jäkla fest!!!!

On the first day of x-mas my true love gave to me…. Jag vet inte än – jag måste skaffa mig en ”true love” först!

  1. Hanna
    22 december, 2008 kl. 15:02

    Det är okej att sitta uppe om nätterna när man har viktiga saker för sig

  2. Merkaptan
    22 december, 2008 kl. 19:37

    Jag vet! Det var rätt viktigt faktiskt

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

