Hem > Allmänt, I reklamvärlden > Baby, I Love your Way

Baby, I Love your Way

Ja, det är ju såhär att den biologiska klockan tickar på och man är 28 år och så. Det kanske är så att man borde stadga sig, skaffa barn och så. Men som ni vet, eller inte vet men får reda på nu, så är jag i det stadiet av livet som man brukar benämna som ”singel”. Detta innebär att jag inte är riktigt nära det där med barn, giftermål och sådant där som folk i min närvaro så smått börjat göra, producera och ta del av.

Jaja, nog snackat om det. Det jag ville komma till var i alla fall att jag skaffat barn. Så nu behöver jag inte oroa mig längre. Och det är inte med vem som helst heller, utan den alltid lika vackra skönheten Sarah Michelle Gellar, ni vet hon Buffy vampyrbruden som är så himla snygg. Och 9 månader gick fort och nedan ser ni resultatet.

Sarah Michelle Gellar + Merkaptan = se ovan

Sarah Michelle Gellar + Merkaptan = se ovan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Och får man säga att ungfan inte är söt? Jag får – inte ni. Då var bebisen jag fick med Keira Knightley mycket sötare. Den ligger på min facebooksida för er som är vän med mig där. Jag ska också säga att detta är fjärde barnet med Sarah Michelle Gellar. Jag var inte nöjd med de tre första heller. Det kan ju inte bero på mig eftersom mina barn med Keira blev så söta 🙂 Eller hur!?

Skämt och sido. Rätt kul det där. Går du in på www.vw.com och väljer Routan Babymaker så sponsrar Volkswagen med resten.

Hade inget att berätta egentligen bara att jag producerat sju barn med tre olika mammor, varav jag tyckt att fyra av dem är rätt fula. Usch – jag blir en usel far. Om jag någonsin blir det vill säga.

  1. moggleif
    13 december, 2008 kl. 09:59

    Du har issues!!!!

  2. merkaptan
    14 december, 2008 kl. 06:05

    Äh, det beror på hur man ser det! 🙂

  3. Hanna
    16 december, 2008 kl. 16:08

    Haha!!

    Du är så jävla rolig! Söt unge med värsta snedbenan, tur att du satt henom i barnstol i alla fall, säkerhet framför allt 😉

  4. Merkaptan
    16 december, 2008 kl. 22:41

    Alltid säkert. Även för fula barn. Hade inte så mycket val på placeringen dock Volkswagen tyckte nog att ungen passade bra där!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

