Hem > Allmänt, Skola > Titta det snöar

Titta det snöar

Allting är vitt vitt vitt

Man brukar säga att årets första snö har fallit, men det är ju fel. Årets första snö föll väl i januari.
Men denna vinterns första snö har nu kommit till Stockholm och helt plötsligt så ser man hur landskapet går i vitt, om så bara lite tunnt på ytan.

Jag är inne i en jobbig fas nu med ex-jobbet som tar mycket tid. Räknar med ungefär 10 timmars jobb per dag fram till fredag nästa vecka när det ska lämnas in.

Snart så börjar praktiken – det ska bli intressant att se vad jag kan bidra med.

Hade egentligen ingenting av vikt att säga. Ville bara säga att det snöar så vet jag när säsongens första snö kom, när jag kollar tillbaka på min blogg.

Vilka flingor, flingor…. för tänk när farmor åkte skridskor på Nybrovikens is.

  1. kelaren
    22 november, 2008 kl. 10:03

    skriv lite nya inlägg då!

  2. Merkaptan
    23 november, 2008 kl. 13:17

    Jag har fullt upp med exjobb, hinner dessvärre

  3. merkaptan
    23 november, 2008 kl. 13:18

    inte

  4. Kristina mamma
    24 november, 2008 kl. 16:26

    Jag håller koll på dig via din blogg. Jag är också lätt stressad och vill inte stressa dig mer genom att ringa.

    Blåsigt värre uppe i Stockholm vad jag förstår.

    Skall bli roligt att träffas på kördag.

    Kram i massor

    Mamma

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

