Hem > Allmänt > Sexyback

Sexyback

Ja, det var ju några dagar sedan sist och presidentvalet har nu lagt sig och jag kan konstatera att Obama blir ny president. Min gamla hemstat Iowa röstade med hyfsat bred marginal för Obama. För fyra år sedan röstade dem på Bush. Och i senatsvalet i Minnesota så är det fortfarande inte klart och vi befinner oss i ett läge som kallas för ”Too close to call”. Alltså mellan de bägge kombatanterna Norm Coleman och Al Franken skiljer det mindre än 200 röster just nu utifrån 2,9 miljoner lagda röster så än är det långt ifrån klart där.

I övrigt är jag rätt upptagen med exjobbet så det blir inte särskilt mycket skrivande här just nu. Vi får se hur det blir under praktiken i december.

Äntligen har jag så smått kommit igång med träningen och har nu prövat på SATS i Göteborg också, där jag nu befinner mig över helgen. Och på de här corepassen borde jag gå oftare – åtminstone med den instruktören vi hade i dag. Det stod en doft av erotik ifrån det corepasset. Jag har aldrig någonsin hört en gyminstruktör låta på ett sätt som gjorde att man genast glömde bort att det var fruktansvärt jobbigt med ryggmuskelövningarna. Att hon sedan var vacker att titta på också gjorde ju inte saken sämre.

Nä, det får instruktörerna i Stockholm lära sig. Det var ett välbesökt pass och till och med flera män hade släppt skivstången för att komma in och stånka och fundera lite.

En doft av erotik kändes däremot inte från det vattenpass jag besökte tidigare i veckan. Jag och 15 tjejer eller ja, kvinnor, eller kanske damer, nja jag skulle nog i all politisk inkorrekthet säga jag och 15 kärringar – dit ska jag igen.

Då kanske man kan fokusera på träningen istället för annat.

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

