Hem > Allmänt, Skola > Säg inte Nej eller Pretty Woman

Säg inte Nej eller Pretty Woman

Fy tusan, vad jag avskyr att säga nej när man egentligen vill eller tycker att det vore kul att säga JA. Idag har jag ställts inför förslag jag varit tvungen att säga nej till, fast jag nästan känner mig taskig. Men allt är ju så hemligt så jag kan inte skriva mer om det ändå.

Såg nyss Pretty Woman på femman för jag vet inte vilken gång. Ni som följer denna blogg vet att Pretty Woman hör till den typ av film som jag bara slår mig ner framför och slukar helt, särskilt när det är en pianoscen med som i den filmen också. Jag känner mig ungefär som den där Wahlgren i Hundtricket…

Snart dags att sova, måndag närmar sig med stormsteg. Dags att studera för att fixa VG på tentan

Fint värre det!

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

