La det Swinge

Nu svingas det för fullt.

Jag har inte skrivit på jättelänge och har egentligen inte tid nu heller, men jag skriver in ett litet inlägg bara.

Jag sitter just nu på mitt hotellrum med utsikt över Kattegatt i Båstad. Hotell Skansen heter hotellet och det är riktigt trevligt och omsluter Båstad centercourt för den idrott som Båstad mest förknippas med, tennis.

Den största delen av dagen spenderas dock på golfbanan, men ikväll har vi haft en avslappnande get-together med pytt-i-panna och lite öl. Ikväll startar tävlingarna på riktigt med tävlingsrunda 1. Förhoppningsvis finns det lite tid för att lägga sig i poolen efteråt. Jag har inte hunnit med det innan. Men men. Det är i alla fall skönt här, med god mat och kul människor.

Just nu ”bloggar” jag på volvomastersamateur.se om tävlingsveckan här i Båstad.

Nu är det dags att vila, hotellfrukost väntar i morgon… Ja, det där sista var ju bara för att retas lite 😉

Förresten appropå norska, tycker inte ni att Tone på vädret i TV4 börjat låta mer norsk igen nu efter en period där hon låtit mycket svensk i dialekten (för att vara norska alltså)

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

