Hem > Jobb, Skola > Living on My Own

Living on My Own

Nu är det nära. På fredag eftermiddag skriver jag på ett andrahandskontrakt på en lägenhet i Nacka. Jag är sååå nöjd. Äntligen slipper jag bo inneboende hos någon som inte ”älskar mig för den jag är”.

Det tuffar på på praktiken. Jag längtar väldigt mycket till Båstad och sen Stockholm. Just nu går det i perioder beroende på information och befogenheter. Idag satt jag på ett riktigt fint kontor ett tag F&B Inhouse i Göteborg, tjusigt värre, med mycket luftiga ytor. Trevligt helt enkelt.

Egentligen har jag inget att skriva om men det är ju så jäkla skönt att bo i egen lägenhet. Dags nu att lära känna en ny del av Stockholm.

Nacka, here I come!

  1. kelaren
    11 september, 2008 kl. 21:39

    var i nacka?

  1. 29 maj, 2009 kl. 23:21

Kommentera

