Hem > På resande fot > Staden Göteborg

Staden Göteborg

Äntligen på väg till Göteborg för att avnjuta lite sommarledighet i min kära hemstad. Så nu tar ett megaskakigt X2000 mig till staden mellan kungarna (Kungälv och Kungsbacka).

Igår hade jag en sådan där dag som jag helst bara hade velat slippa. Jag försökte med att åka ner till Göteborg redan igår men elaka köphungriga pengastinna folk bjöd över mig på Tradera vilket tvingade mig till att köpa en ännu dyrare biljett idag. Knappast någon god affär 😦 Så igår gjorde jag absolut ingenting. Förutom att proppa mig äckelmätt på flygplatsinhandlad Snickers.

Jag tänkte jag skulle lägga in några bilder här också från min Barcelonatripp. Så här kommer några:

Sagrada Familia

Sagrada Familia

 

 
 
Tjurfäktningsarena

Tjurfäktningsarena

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Font Magica utanför Konstmuséet

Font Magica utanför Konstmuséet

Utsikt från Gaudiparken: "Tourist Go Home, Park Need Air!"

Utsikt från Gaudiparken: "Tourist Go Home, Park Need Air!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mmmm, godis på marknaden

Mmmm, godis på marknaden

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Camp Nou med plats för 98.000

Camp Nou med plats för 98.000

 Det var riktigt jobbigt att lägga upp bilder. Så det blir nog inte alltför ofta jag gör det.
Nu ska jag göra något annat ett tag, men snart är det ”Hej alla glada människor ifrån staden Göteborg”
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

