Hem > Fest och Firande > School’s out for summer

School’s out for summer

Så kom äntligen den dagen igår som man sett framemot ett tag. Skolavslutningen och sluttentan. Jag är rätt säker på att jag fixade tentan så då var det bara att njuta av resten av dagen och det var underbart kul. Efter tentan så samlades vi i Rålambshovsparken på Kungsholmen för att picknicka. Kanske lite underligt att gå loss på champagne, vin och öl som vi gjorde klockan 11 på förmiddagen men det var inga problem 🙂

Jag skulle tippa på att vi var åtminstone 20 stycken festglada studenter som ville njuta av ett kommande 6 veckor långt sommarlov. Men flera av oss ska ju i och för sig jobba under sommaren…
Anyway – Picknicken varade till klockan 17.30 för oss som höll i längst och sedan stack vi till en restaurang i Gamla Stan för middag varpå jag till sist gick med en kompis på en pub vid Stureplan och fann mig tvingad att lämna tidigare än jag ville bara för att sista tåget gick 00.11 till Uppsala. Men då hade vi haft fest i 13 timmar på raken. Riktigt skoj!

Så nu är skolan slut och blogginläggen framöver kommer nog handla om vatten och min kommande Barcelonaresa.

Men nu säger jag som Alice. School’s out for summer!

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

