Hem > Skola > Michelangelo

Michelangelo

…Kan du svara då?

Sitter nu i skolans datorsal och har verkligen fixat till värsta bloggen på blogspot. Nu funderar jag allvarligt och seriöst att byta bloggdomän eftersom den verkar så oändligt mycket grymmare än blogg.se

Jaha, som ni säkert noterat har alla mina inlägg en låttitel i rubriken som på något sätt ska spegla mitt inlägg. Anledningen till Michelangelo är att vi idag har gått igenom den simplaste fomen av webbpublicering. Nämligen bloggen. Vår alltid lika tålmodige lärare har skapat en turtlesblogg som jag såklart var tvungen att ta efter, eftersom jag som jag skrev i ett tidigare inlägg alltid vänder kappan efter vinden. Som bekant var en av de berömda ninjaturtlarna nämnd Michelangelo. De andra tre var också döpta efter renässanskonstnärer: Donatello, Leonardo och Rafael.

På fredag är det sista tentan och sedan är det sommarledigt. Fast jag ska ju bli en kyrkans man i sommar och prata vatten.

Alla ni fans som läser bloggen får gärna klistra in en kommentar annars tror jag ingen läser den. Så jag försöker nå er på allhanda sätt! Var snäll och svara i telefon!

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

