Hem > Skola > With a little help from my friends

With a little help from my friends

Nytt projektarbete. Denna gång inom grafik. Jag har nu suttit och klurat över hur jag ska bemästra programmet Adobe Indesign CS3 på bästa sätt för att göra en grafisk tidsplan över en grafisk produktion i vårt grafiska grupparbete i vår grafiska delkurs på Marknads. och kommunikationskoordinatorsutbildningen.

Jag har en väldigt kompetent grupp så utan mina kära vänner i den gruppen hade det inte gått bra, men jag är så stolt över dem.

Nu borde jag sova men tror du att jag gör det. Nej, jag sitter här och bloggar för mina otaliga fans därute. De som kämpar i motvind och trotsar alla hinder för att ta sig till närmaste dator och knappa in: merkaptan.blogg.se I love you

Ja, det känns riktigt bra nu. Jag fixar det mesta verkar det som. Men midsommar som är på ingång verkar det vara svårt att organisera något bra – men jag överlåter det som så mycket annat här i livet till mina kära vänner. Som Paul och John sjöng en gång. I get by…

…with a little help from my friends

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

