Hem > Allmänt > Long Train Running

Long Train Running

Jaha, då var det allt ett bra tag sedan man skrev något här överhuvudtaget. Bortsett från min sömninga not i natt.
Så vad är det egentligen som har hänt? Ja, massor såklart. Det är väl därför jag inte har skrivit.
Men så har jag pratat med folk som säger att de, hör och häpna har läst bloggen och undrar varför jag inte skriver nåt.

VA?! Detta är ju klart intressant. Jag som just tänkte sluta skriva för det var för tröttsamt, men nu skriver jag enbart för mina fans 🙂

Så nu sitter jag på ett regionaltåg från Uppsala till Stockholm och borde läsa på min presentation som jag ska ha nu snart, men tydligen tänkte jag att det var bättre att blogga.

Kort sammanfattning av mitt liv as I know it:
Jag har lämnat Danderyd. För gott! Tror jag! Mörby C bye bye!
Jag har bränt mig sönder och samman på Asperö utanför Göteborg
Jag har flyttat in hos mina kusiner I Uppsala och ska bo där till fredag
Jag ska jobba som Informatör i sommar
Jag ska praktisera som projektledare i höst
Jag ska kuska runt Sverige i ovan nämnda arbeten
Jag vill bli rik, men just nu ser det mörkt ut, trots den fina solen
Jag vill kunna sova lite längre än vad jag kan, men det är svårt när man bor längre från Stockholm
Jag vill kunna hitta till Centralstationen så att jag inte irrar bort mig vilket hände imorse

Så nu kära fans… är jag back on track (i bokstavlig mening – jag sitter ju på tåget nu)

Saker att gilla just nu:
Jag har haft VG på allt jag gjort hittils på IHM
Jag ska semestra i Barcelona om en månad
Jag har planer på en whiskyresa till Skottland nästa år samt att vandra uppför Kebnekaise

Njut av sommarsolen!

Kram

Kategorier:Allmänt
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

