Hem > Fest och Firande > Poison

Poison

Har spenderat hela långhelgen i Uppsala och sitter just nu hos mina kära kusiner och bloggar. Helgen har varit underbar och superskön, bortsett från att jag åkte på en rejäl dunderförkylning igår och låg däckad hela gårdagskvällen. Nu är jag inte direkt frisk, men jag är i alla fall på benen.

Dessutom har jag varit på Valborgsfirande utanför Carolina och fick dessutom möjlighet att lyssna på OD (Orphei Drängar) i Universitetsaulan på eftermiddagen. Superhärligt med skön musik och rätt vårstämning.

Dagen efter var det dags för sittning på Göteborgs Nation (Räkan). Det var riktigt skojigt. Med tanke på att det var mer än fem år sedan jag var på sittning senast så var det riktigt kul att för en kväll få festa som en student och köpa öl till studentpriser. Även om jag känner att jag är för gammal och har gjort mitt studentfestande så är det kul att för en kväll bara ha skoj igen… och sjunga sånger om Göteborg.

Men som sagt, sjukt var det här. Nu ska jag sova, imorgon blir det brunch och sedan bär det tillbaka till Stockholm och vardagen igen.

I slutet av denna månaden lämnar jag Danderyd! Hurra!

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. 30 april, 2009 kl. 19:24

Kommentera

