Hem > Jobb > 525.600 minuter

525.600 minuter

Så lång tid är ett år, enligt de senaste uträkningarna och detta har också förstärkts av Jonathan Larson, skapare av musikalen RENT.

Det innebär att min skola är slut om ännu mindre minuter, jag kan knappt bärga mig.
Jag vill inte vara student, fast det är å andra sidan rätt trevligt att sitta hemma en tisdag förmiddag och blogga istället för att bidra med skattepengar till samhället 🙂

Men jag vill egentligen arbeta med marknad och kommunikation. Det måste bli jobb inom det efter denna utbildningen. Jag tror och jag hoppas.

Annars så är livet helt ok, går i vågor. Jag vill flytta!!! Nu!!!!

Men om 441.420 minuter lite drygt så är jag förhoppningsvis nyutexaminerad Marknads- och Kommunikationskoordinator från IHM

Men det var visst tenta imorgon ja….

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

